پینه دوزمن سلام

کجائ عزیز دلم سری به این خس بی سروپا هم بزنی دل خدا هم شادمیشه.

راستی قربون دل خدا برم من می خواستم برم توی دل کلماتم حرارت حرفامو پیدا کنم سرازکجا دراوردم؟!

پینه دوزجون چه خوب شد که نگذاشتی دیگران بفهمند که من باخودم ودلم چه کردم !

اگه تو نبودی خودم ودلمو هرجای ....!

بذار من هم توی سایه نگاهت ادای دلدادهارو درارم

راستی پینه دوز هم عاشق میشه؟

مگه عاشقی که پینه دوز نباشه هم هست؟

     

         من خس بی سر وپایم که به سیل افتادم

          اوکه می رفت مرا هم به دل دریابرد

نظرات 3 + ارسال نظر
دوست پاییزی پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:31 ق.ظ

اتفاقا فقط پینه دوزان که عاشق میشن..
این شعر های قشنگ قشنگ رو از کجا میارید؟؟؟
ها؟ ها؟ ها؟

دوست پاییزی سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام پینه دوز چرا دیگه نمینویسی؟؟

هژ شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:15 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد