اسودگی وعشق

 

 

                داد چشمان تو درکشتن من ٬ دست بهم

                فتنه برخاست چو بنشست دو بدمست بهم

                 هریک ابروی تو کافیست پی کشتن من

                  چکنم بادو کماندار٬ که پیوست بهم

                شیخ پیمانه شکن توبه به ماتلقین کرد

                اه از این توبه وپیمانه که بشکست بهم

              عقلم از کارجهان رو به پریشانی داشت

             زلف او باز شدو کار مرا بست بهم

             مرغ دل زیرک وازادی ازاین دام محال

             که خم گیسوی او٬ بافته چون شســــــــت بهم

             دست بردم که کشم  تیر غمش را ازدل

             تیر دیگر زدو بر دوخت ٬ دل ودست بهم

           هر دو ضد را بفسون جمع توان کرد وصال

           غیراسودگی وعشــــــــق که ننشست بهم  

نظرات 10 + ارسال نظر
یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:41 ب.ظ http://rue.blogsky.com

دیشب در خلوت تنهاییم آهسته بی تو گریستم...
کاش صدای هق هق گریه ام را باد به تو می رساند...
تا بدانی "بی تو" چه می کشم
کاش قاصدک به تو می گفت این پیغام را میر ساند که امید و آرزوهایم بی تو
آهسته آهسته در حال فرو ریختن است
.
.
.
افسوس پینه دوز

م شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:13 ق.ظ http://roozanehayam.blogsky.com/

سلام دوست جدید من
لطف کردی که بهم سر زدی
من هیچ برداشت خاصی از عشق ندارم چون اعتقادی در واقع بهش ندارم
البته از عشق جنس مخالف نه انواع دیگر عشق
امیدوارم شاد و پیروز باشی و البته عاشق
راستی
پینه دوزی واقعاْ؟
یه دل تیکه پاره دارم اونو هم میدوزی؟

دوست پاییزی شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:26 ب.ظ

سلام پینه دوز
چه شعر قشنگی نوشتی..
راستی ممنون که بهم سر زدی.. ولی من منظور حرفت رو نفهمیدم میشه توضیح بدی..؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:47 ق.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:59 ق.ظ http://hasratparvaz.blogsky.com/

salam!

pineh dooz daghoonam emshab fekr mikonam ye chizaee dare azam penhoon mishe ke age roo shab khoordam mikonan!

bazam merC ke behem sar zadi

in message wase khodet bood khaheshan baad az khoondanesh pakesh kon!
mamnoon

دوست پاییزی دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام پینه دوز عزیز
از اینکه بهم سر زدی ممنونم.. از اینکه وقت گذاشتی و نظرت رو برام نوشتی هم خیلی ممنونم منم به نظرت احترام میگذارم ..
کوچیکت دوست پاییزی

احسان دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:30 ب.ظ http://ino-jedi-begir.blogsky.com

آب زنید راه را هین که نگار می رسد
مژده دهید باغ را بوی بهار می رسد

سلام پینه دوز عزیز...

من دوباره وب لاگم برو باز کردم خوشحال میشم به من سر بزنید... نتونستم دوریش رو تحمل کنم ....

هرزه‌گرد سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:46 ق.ظ

هرزه‌گرد سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:49 ق.ظ http://yek-harzegard.persianblog.com/

سلام
مرسی به من سر زدی.
کار خودته این شعر؟
بسیار زیباست...

دوست پاییزی چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام پینه دوز عزیز
چرا دیگه آپ نمیکنی؟؟
منتظر پست جدیدت هستم..

شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد