همیشه فکر میکردم هرنوشته ای ارزش یه بار خووندنو داره دراین مدت کمی که با این دنیای مجازی قشنگ

ووبلاگ نویسی اشنا شدم دیدم اکثر دوستان وبلاگی چه هنرمندانه دلنوشته هاشون و برای غریبه های اشنا

بیان میکنند.بویژه انکه بعضیها استادانه با عکسها ومناظر زیبادرانتقال موضوعات مختلف احساسات پاک ودوست

داشتنی خودشون منتقل می کنند ومن درهمین مدت کم توونسته بودم با یه انرژی مثبت برا همشون دعا کنم

وبراشون خیر ارزو کنم الان هم این احساس را دارم اما امروز که بعد از ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) ویاران عزیزش

اومدم تو این دنیای مجاز به وبلاگی بر خوردم که خیلی متاثر شدم.نویسنده کل عاشورا وقیام امام حسین (ع)رابه

سخره گرفته ودرپایان با توهین زیاد با مردم عزیز کشورم ایران همه تاریخ را جعلی وساخته ذهن یه عده ادم بیمار وجاهل

تصورکرده بود .نمی دانم چرابعضیها میخواهند خاک به صورت خورشید بپاشند !شاید میخواهند بفهمانند که یه عده ایی

هنوز درصف یزید ویزیدیان هستند .دراون که کسی شک نداره اما اینکه توی این دنیا ی وبلاگ وبا زبان وطنی کسی این

کارو میکنه چرا؟

فکر کردم خدا برام پیام فرستاده تو که دوستداری پینه دوز بشی تا بتونی دلی رو وصله کنی اول به دلت نگاه کن ببین چه

وضعی داره .این مطالب و که دارم مینویسم دارم میسوزم وبااشک مینویسم هدیه میکنم به یه دوردانه ایی وهمه دوستان

امام حسین (ع) ویاد اوری میکنم به خودم که اخه بابا هنوز اگه خوب گوش کنی صدای ضجه والعطش کودکان کربلا را میشنوی

خوب گوش کن........صدای زنگ قافله اسیری حضرت زینب(س) وبچه هایی یتیم اهل بیت پیغمبر(ص). یه باره دیگه از نهانپرده

 دلت نگاه کن ببین که راست میگم.

 

                         بعداز وفات ماتربت ما درزمین مجو                       درسینه های مردم عارف مزار ماست         التماس دعا

 

نظرات 8 + ارسال نظر
رضا زاده سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:22 ب.ظ http://del-dadeh.blogsky.com

سلام علیکم
بیان اندیشه ها و افکار و حتی احساسات و همچنین انتقال تجربیات به دیگران و نسلهای آینده همیشه و از همه راه می تواند مورد توجه قرار گیرد . حتی در دنیای وبلاگ و ارتباطات امروزی .
در این میان یقینا دست نوشته های هجو و بی راه مانند برخی اعمال را می توان از سوی بعضی افراد بی خرد مشاهده نمود .
ولی عطر و بوی گلستان تاریخ . زیباییهای عبودیت و شهامت و ایثار و گذشت و از همه مهم تر . . . . هر نوری که به اراده خداوند افروخته شده است با حرکت بال پشه ای بی خرد متاثر نخواهد شد .

موفق و پیروز باشید و به امید دیدار

ساحل پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:54 ق.ظ http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام دوست عزیز
شربتی از لب لعلش نچشیدیم و برفت
روی مه پیکر او سیر ندیدیم و برفت
نگو چه ربطی داشت؟
متنو که خوندم این به ذهنم رسید.

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:18 ب.ظ http://rue.blogsky.com

امروز قلبم شکست. نه به تیغ دشمن بلکه با خنجر دوست.
دوستی که با هم عهد بستیم تا زنده هستیم با هم باشیم.
امروز او با بی اعتنایی از کنارم گذشت و نگاهی به قلب شکسته ام ننداخت.
رفت...
اما زخمی که بر دلم کاشت تا ابد خواهد ماند.
.
.
.
دلت شاد

ساحل جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:52 ق.ظ http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام پینه دوز مهربون
از دیروز تا حالا تو فکر مطلبتم. کاش ادرس وبشو میدادی ......
با این کوته فکرها باید مثل خودشون رفتار کرد.
منم به روزم با آخرین بخش از فواید وجودی امام غایب.

یاسمین جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:16 ب.ظ http://yasivaostad.blogsky.com

سلام دوست عزیز مرسی که سر زدی
اما مثل اینکه مردم محرم و صفر رو فراموش کردن بعد از روز عاشورا دیگه حرفی از حسین زده نمیشه حرفی ار اسرا زده نمیشه مثل اینکه تعطیلی روز عاشورا که تموم می شه همه چیز واسه مردم تموم شده
شاد باشی

دوست پاییزی شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:55 ق.ظ

سلام به پینه دوز عزیز
ببخشید که اینقدر دیر خدمت رسیدم..با خوندن این پستت خیلی متاسف شدم..ولی باید بدونیم که این واقعیت همیشه بوده و هست که همیشه کوته فکرانی در اطرافمان هستند که همیشه ساز مخالف میزنند تا جلب توجه کنند..و خودی نشان بدهند قافل از اینکه خود را در دید دیگران خراب کرده اند...

شاد و موفق باشی

من همون پشه ام! سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:49 ق.ظ

بله! من همون پشه ای هستم که دوستمون آقای رضا زاده فرمودند. اشتباه نکنید از جهت کوچکی و ناچیزی پشه ام. اما بی اعتقاد نیستم . من هم مثل شماها عاشق امام حسینم. اما روی سخنم با نویسنده وبلاگ و آقای رضا زاده است... آقایون محترم و متقی! پشه, هم حق حیات داره هم حق اظهار نظر. عاشق حسین که ضعیف کشی نمیکنه... به هر حال تعصب گاهی گمراه میکنه انسان رو از مسیر اصلی.باور کنید اگر مسیر رو درست برید با نور عشقتون به ائمه اسیران ظلالت ناخودآگاه به طرف شما کشیده میشن. پیروز باشید.

منم با پشه موافقم سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:47 ب.ظ

منم با پشه موافقم ....

ما که ادعای ندارم ولی شما ها که ادعا دارید که عاشق امام حسین هستید چقدر سعی کردید مسیر زندگیتون حسینی باشه ... حسینی بودن و حسینی زیستن کار اسونی نیست..حسنی ها همه یا مردن یا از فرد غم و قصه از خونه هاشون بیرون نمیتونن بیان .. همون جوری که شهید اوینی گفت.... امیدوارم که وصیت نامه شهید اوینی رو خونده باشید.... اگر نه برید حتما بخونید ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد