انصاف

پرسید مریدی شبی از مرشد راه

کز معنی انصاف مرا کن  اگاه

 

                               فرمود گر انصاف زمن می خواهی

                                انصاف کسان بخواه وانصاف مخواه!!!

اَیا من نیز می توانم درصد کمی از عشق یک طرفه مادران به فرزندان

را برای بندگان خدا تجر به کنم.؟؟؟

بیاییم خوبیهای خودمان را به دیگران وبدیهای دیگران به خودمان را

                                فراموش کنیم.

تحمل دیگران حتی بندگان گناهکار خدا را بر سر سفره خداوند داشته باشیم

بدون قضاوت دیگران را بپذیریم.خدایا مارا به مقام رضا برسان(اَمــــــــــــــــین)

نظرات 4 + ارسال نظر
یگانه چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:27 ب.ظ http://yamin93.blogfa.com

سلام من اپ کردم.....

ساحل جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:35 ب.ظ http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام
چه دعاهای زیبایی! اگه حتی یکیشون مستجاب شه چقدر خوب میشه.
منم به روزم با جمعه های انتظار:
چه عاشقم که هنوز از تو شعر می گویم
تویی که دوری و دیوانه وار خونسردی
التماس دعا

دوست پاییزی دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 ب.ظ

سلام پینه دوز عزیزم
چی شده دیگه کم میای نت؟؟ سایه ات سنگین شده..:))
میبینی منم ادم شدم گلگی میکنم...:)))))
درست میگی..باید بدیها رو فراموش کنیم..و به خوبیها بیشتر بها بدیم...اینطوری ارامش بیشتری خواهیم داشت..و خود به خود ریشه ی بدیها رو در زندگیمان خواهیم خشکاند..
میبینی تازه بالا منبر هم بلدم برم :))
شاد باشی و سایه ات مستدام

زهرا پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:04 ق.ظ http://msvaghasedak.blogfa.com/

سلام
امیدوارم به همه ی آرزوهات برسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد