نقل قولی از عیسی(ع)

با عرض پوزش از همه همراهان عزیزم از تاخیر

امروز که موفق شدم سری به دنیای اینترنت بزنم متوجه شدم از طرف یه دوست بزرگوار به یه نهضت ویا جنبش وبلاگی دعوت شدم لذا

بی مناسبت نیست بجای نامه به عیسی مسیح(ع)که اعتراضی به اهانتهای غربیها به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)از جمله تولید وپخش فیلمی بنام فتنه میباشد نقل قولی را از حضرت عیسی(ع) چاشنی مطلبم کنم که هم ادای وظیفه باشد

وهم در ادامه مطلب قبلی توشه ای برا سفر به درون.

حضرت عیسی (ع)می فرماید:باطن شخص را از کلماتش واعمالش

بسنجید زیرا که هرگز درخت خار انجیر ندهد.

وقتی کسی به حضرت عیسی(ع) بد گفت ایشان درحقش دعا فرمود

از ایشان پرسیدند:انکس به شما بدکرده وتو او را دعا میکنی؟

ان حضرت پاسخ دادندکه:هرکس از انچه درخزانه دارد انفاق می کند

               مه فشاند نور وسگ عوعو کند

               هرکسی برخلقت خود می تند

او از خزانه خود برمن انفاق کرده ومن نیزبخل نکردم واز خزانه خود بر او

انفاق کردم

نظرات 11 + ارسال نظر
ساحل افتاده سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ب.ظ http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام و ادب
و سپاس بابت پذیرش دعوت حقیر
و صد چندان سپاس بابت این پیام گهربار
امید که همواره الگوی نیکشان سازیم.
التماس دعا

دوست همه فصلهاتون شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام
خوبه دیگه بی سر و صدا میاید و میرید..به ما هم یه سری نمیزنید..

با حضرت عیسی موافقم خیلی شدید..

الهه عشق سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:49 ب.ظ http://elaahe686.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااام عمو جونم
خوبین ؟
آخ اگه بدونی چقدر دلم برای براتون تنگ شده بود
برای وبلاگتون
نوشته هاتون
...
راستی قبل عید به دوست جونم گفتم که عید رو از طرف من بهتون تبریک بگه
گفت ؟
اگه نگفته بگید برم تا حالشو بگیرم !
شوخی کردم
خیلی خانومه
جدا حضرت عیسی چه مطلب جالبی رو گفتند
واقعا هم همین طوره
...
براتون آرزوی سلامتی و شادی میکنم
ایشالله همیشه موفق باشید
دوستتون دارم

ساحل افتاده شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ب.ظ http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام و عرض ادب
پیشاپیش ولادت با سعادت اسوه صبر و اولین پرستار مهربان را خدمتتان تبریک عرض می کنم.
با ازدواج امام زمان به روزم.
التماس دعا

.•* (¤`°•.★دختر برفی★.•°`¤)*•. دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:11 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

پینه دووووووووووووووووووز
یه پینه دوز تو آشپزخونه بود یاده تو افتادم :))))))))))))

دیوونم نه؟! :)
قربووووووووووووووووونت

روزات برفی

ساحل جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام پینه دوز مهربون
خیلی وقته دیگه پینه دوزی نمی کنید توی نت؟!!

ماهی خانوم شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

من رو یادتون میاد؟!!!
سلام!
حال شما؟ خوبین؟ شما که همیشه خوب بودید و هستید...
دیگه خیلی خیلی کم پیدا شدید!
نوشته ی زیبایی بود. دست شما درد نکنه.
خیلی دلم براتون تنگ شده بود عمو جونم...
شما همیشه عمو جون من خواهید بود.. چه بهم سر بزنید و سرافرازم کنید.. و چه فراموش بشم..
شاد باشید.

ساحل یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار
پیشاپیش ولادت بانوی مهربانی ها بر شما مبارک.
در این فکریم که به مناسبت روز مادر برای مادرمون زهرای اطهر سلام الله علیها هدیه ای تهیه کنیم. شما هم کمک می کنید؟
چله نماز آقا امام زمان هدیه به مادر بزرگوارشون.
برای ثبت نام به وبلاگ مراجعه بفرمایید.
التماس دعا

الهه عشق سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:34 ب.ظ http://elaahe686.blogfa.com

سلام عمو جون
حالتون خوبه ؟
چرا شماها کم پیدا شدید !؟
نه ترنم بهار هست
نه شما
تازشم دوست جونم هم کم میاد خیلی کم
مراقب خودتون و دل مهربونتون باشید
دوست دارم عمو جون
ایشالله هرجا هستید سلامت و شاد باشید

همسو با تو یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:02 ب.ظ http://hamsoosite.com/

دوست عزیز

سلام وبلاگ جالب و زیبایی دارید حیف است که این وب از کاربران کمی برخوردار باشد برای افزایش کاربران وب خودت میتوانی آنرا در سایت زیر ثبت کنی کاری هم ندارد احتیاجی به گذاشتن لینک باکس هم ندارد فقط اگر تمایل داشتی میتوانی لینک زیر را در لینکدونی وبلاگ خود قرار دهی . به نشانی زیر برو و وب خودت را ثبت کن.

موفق باشی

عنوان: همسو سایت، همسو با شما

http://hamsoosite.com/

صدف پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ق.ظ

سلام پینه دوز
خیلی جالب بود حال اومدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد