ای دوست

ما گرفتار سر زلف تو هستیم ای دوست

                  رشته مهر تو زاغیار گسستیم ای دوست

برگرفتیم دل از غیر تو جانا! اما

                   دل بر ان عشق گرانبار تو بستیم ای دوست

تا اسیر غم جانسوز تو گشتیم همه

                     از غم عالم هستی همه رستیم ای دوست

                   جلوه کن جلوه٬ایا دلبر یکتا!که دگر

                    شیشه صبر و تحمل بشکستیم ای

                                                             د وست          

حیران شدم

مجلس تمام گشت وبه اخر رسید عمر

                            ماهمچنان به اول وصلش هم      نرسیده ایم!

حیران شدم ٬حیران شدم٬مجنون وسرگردان شدم

                                     از بسکه گشتم کو به کو ٬از بسکه رفتم دربدر

از هر رهی گویدبیا دنبال من٬دنبال من

                                     چون میروم دنبال او٬نی زو خبر٬نی زواثر

از هر دری گوید بیا کاینجا منم ٬کاینجا منم

                                       چون سوی ان در میروم٬بینم که گرددبسته در

ماه مهمانی خدا بسته می شود.ای کاش پیاله ای چشیده باشم.

دارالتجاره خدا بسته می شود.ای کاش سودی کرده باشم

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خدا حافظ ای نخل ها٬چاه ها.....

دگر نشنوید از علی رازها....

خدا حافظ ای کوچه های

                                     خموش...

نیاید دگر نان وخرما به

                                     دوش....

غم ودردم اخر به پایان رسید

                         به زهرا بگوئید مهمان

                                             رسید....

شهادت جانسوز مولای متقیان حضرت علی (ع) بر  همه ارادتمندان ان حضرت وحق طلبان وعدالت جویان عالم تسلیت باد