اتش قلب

ساقیا زآن شراب آتش خیز          دمبدم بر وجودم آتش ریز

تااز آن آب تیز آتشبار                  آتش قلب من بگردد تیز

بی نشاط وطرب بخلوت غم            چند بنشسته ایی الا برخیز

از قیامت قیامتی بنمای                  تاببینم که چیست رستاخیز

عشق بحر است وکشتی دلها                   غرق این لجهّ بلا انگیز

کوی عشق ای پسر بلاخیزاست          گر بلی گفته ایی ازبلامگریز

دل به شیرین مده که خسروعمر     برنشسته  به توسن  شبدیز

عشق شیرین نکرد  فرق وبرید        فرق فرهاد وپهلوی پرویز

کام دل ازعروس دهر مخواه             که نخواهد ترا بغیر جهیز

از گریبان مرگ سربدرآر                 دست در دامن حیات آویز

خواهی ای قطره گر فنا نشوی        خویش رادربقای بحر آمیز

من چو از خود فنای یار شدم               ای عزیزان بحق یار عزیز 

                       دوست بی من منست ومن همه دوست

                        نیستم من که هستیم همه اوست

      

نظرات 8 + ارسال نظر
یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین) چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:52 ب.ظ http://rue.blogsky.com

اگر روزی عاشق شدی
قصه ات را برای هیچ کس بازگو مکن.
اینروزها
چشم حسودها
به دود اسپند
عادت کرده است . . .


دلت شاد

ریحانه پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:55 ق.ظ http://www.the-0ne.blogfa.com

سلام
ممنونم
من اطلاعات زیادی از شهید فاطمی ندارم اون اطلاعات جزیی رو هم از سنگ مزار ایشون دارم و عکس نورانی ایشون رو هم همون جا دیدم که واقعا بهشتی هست اما خیلی دوس دارم ازشون بیشتر بدونم
ممنونم ...شماهم ما رو دعا کنید
---------
بهشت اگر به شفاعت رسد نخواهم رفت
به زور گریه و طاعت رسد نخواهم رفت
بدون کشته شدن سرنوشت بیهوده ست
شهید اگر نتوان شد بهشت بیهوده ست
---
خدانگهدار

ساحل پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ب.ظ http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام پینه دوز مهربون
الان خیلی به دعا احتیاج دارم!

زهرا پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ب.ظ http://msvaghasedak.blogfa.com/

سلام خانمی
خوبی؟
شعرایی هم که انتخاب میکنی همه ناب و نکته دارن
خیلی زیباست

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین) جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ق.ظ http://rue.blogsky.com

در گذرگاه زمان
خیمه شب بازی دهر
با همه تلخی و شیرینی خود می گذرد
عشق ها می میرند
رنگ ها رنگ دگر می گیرند
وفقط خاطره هاست
که چه شیرین و چه تلخ
دست ناخورده به جا می ماند
......................................................
دلت شاد

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین) یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ب.ظ http://rue.blogsky.com

میدانی دیشب در عمق تنهایهایم ..در سکوت پایان ناپذیر اتاقم...دلم برای خودم سوخت و خاکستر شد

دل تو حداقل شاد

ساحل پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام پینه دوز مهربون
بله. خیلی وصف حال بود.
دقیقا تو همین تاریخها بود که خیلی سختی کشیدم. نمیدونم دعام کردین یا نه؟
ولی هر چی بود تموم شد و منم الان خوبم. البته اگه بذارند!
کاش خیلی بیشتر از این حرفها مراقب شیرینمون باشیم.
کاش خیلی بهتر از این حرفها فرهادی کنیم.
.....................................
آواز تیشه امشب از بیستون نیامد
گویا به خواب شیرین فرهاد رفته باشد
واقعا چقدر این خواب شیرینه........

عملی سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:49 ب.ظ

شعوربهتراست نه شعار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد