حدیث عشق بدر ماندگان  عقل مگوی

که عاقلان زمقامات عشق بی خبرند

به کوی عشق خموشان وخرقه پوشانند

که در لباس بشر فوق رتبه    بشرند

دلا بکوش که از بند بندگی   برهی

که بندگان همه گر مخلصند در خطرند

دل از تجارت دنیا واخرت برکن

کزین معامله عشاق جز  زیان نبرند

بهشت را زخدا مزد بندگی مطلب

کزین نهال طمع بندگان ثمر نخورند

کجارود دل عاشق ز استانه دوست

که طایران حرم  طایر شکسته پرند

اعیاد شعبانیه بر همه شما مبارکباد

نظرات 12 + ارسال نظر
دوست پاییزی دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:24 ب.ظ

سلام به پینه دوز عزیز
خوشحالم که اولین نفرم که نظر میذارم :)
چه عجب که آپ کردی !!
چه شعر قشنگی رو هم انتخاب کردی..موفق و شاد باشی

ترنم بهار دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:33 ب.ظ

سلام
سلامی به گرمی افتاب و وسعت دشت و زیبائئ دریا
از اینکه اپ کردی خوشحالم واز بابت شعر زیبایت خوشحالتر
مارو از نقطه نظرات زیبایت بی نصیب نکن
شاد و موفق باشی

ترنم بهار سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ب.ظ

با عرض سلام و ارادت مخصوص خدمت شما بزرگوار
پاییز صحرا مثل شما ارادت دارند و بزرگوارند
در ضمن شما از بندگان خاص هستید
لطفا برایم دعا بفرمایید
به امید دیدار همواره سایه ات مستدام

ساحل سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ب.ظ http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام و عرض ادب
جناب پینه دوز بزرگوار!
انتخاب اشعار شما واقعا عالیست!
در واقع بدجوری آدم رو به فکر وا میداره. ای کاش فکر کنیم و درک کنیم.....
توی یکی از کلاسهامون از استاد سوال زیاد می پرسیدم و ایشون دیگه یاد گرفته بود به من جواب نده. و همیشه می گفت: فکر (البته اینو فعل امر عربی بخونید.)
و همیشه فکر می کردم و می رفتم نتیجه را با ایشون به مباحثه میذاشتم.
از فکر کردن خیلی لذت می برم.
خدا خیرتون بده. شما هم با این اشعار ارزشمند ما رو به فکر وا میدارید.

علی چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:53 ب.ظ http://chickensoup.blogsky.com

شعر های نابی نوشتی
عالی بود
ممنون

بهار-فرشته معصوم پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ق.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com

دیر گاهیست که تنها شده ام قصه غربت صحرا شده ام وسعت درد فقط سهم من است بازهم قسمت غم ها شده ام دگر آیینه ز من بی خبر است که اسیر شب یلدا شده ام من که بی تاب شقایق بودم همدم سردی یخ ها شده ام کاش چشمان مرا خاک کنید تا نبینم که چه تنها شده ام....
سلام عزیزم!!!
زیباو دوست داشتنی مثل همیشه...
به روزم خوشحال میشم ببینمت.
با آرزوی بهترینها: بهار

ترنم بهار جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:09 ق.ظ

نه هر ایزد پرست ایزد پرست است.
چو خود را قبله سازد خود پرست است.
خدا از بندگان آن را گزیند .
که در راه خدا خود را نبیند.
سلاممممممممممممممممم .خدمت حضرتعالی این شعر منو یاد خصائل والای شما انداخت که همیشه میگی من هیچوقت خودمو نمیبینم .پس درست گفتم از بندگان خاص خدایی بابای به امید دیدار

سپیده جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ق.ظ http://www.dokhtarane-ashegh.blogfa.ir

سلام.. وبلاگ فوق العاده زیبایی داری... قالبتون هم قشنگه...
به من هم یه سر بزن... خوشحال میشم...
راستی با تبادل لینک موافقی؟

ترنم بهار شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:37 ق.ظ

سلام و احترام متقابل
ممنونم که سر زدی
برای عکس معنی داره هم نظر بزار عزیز جان
به امید دیداررررررر بابای

شاد و مستدام باشی

شاعرانه شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ق.ظ http://www.beautiful-angels.blogsky.com/

سلام خدمت پینه دوز عزیز
شما که شعرای به این قشنگی میذاری چرا به من میگی بابا شاعر؟
به شما و همه ی دوستان مبارک

مژده شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:23 ب.ظ http://mozhdeh.blogsky.com/

خیلی شعر قشنگیه + سطح بالا! میگم سطح بالا به خاطر اینکه افرادی مث من باید دو سه دور از روش بخونند تا بفهمند! خداییش خیلی زیبا بود ممنون فقط اگه میشه اسم شاعر رو هم بگید! ممنون میشم!

ونوس ومحمد یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 ق.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

سلام
مرسی که به ما سر زدی.شعرت هم قشنگ بود.من پینه دوز رو خیلی دوس دارم.خیلی ساکته.خیلی هم نازه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد